"La consecució d'una gran gesta no és solament gràcies a l'esforç físic i tècnic abocats, si no que també és conseqüència d'haver-ho somiat, i que aquest segon factor és tan important o més que el primer, ja que un bon entrenament i planificació pot fer-te arribar molt lluny, però mai et portarà a un somni impossible. (Walter Bonatti)".

Sheep are not pacifists are cowards (Les ovelles no son pacifistes, son covards).

The only failure is giving up (L’únic fracàs es donar-se per vençut).

L'única forma d'aconseguir l'impossible es creure que es possible.

Només aquells que s'arrisquen anar massa lluny podran saber el lluny on poden arribar.


dissabte, 14 de febrer del 2009

Degeneració democràtica

Vaig començar aquest bloc per tenir un lloc on escriure els meus pensaments i les meves idees, el que passa es que ho estic fent servir per posar les descripcions de les meves sortides i/o excursions. Això no vol dir que en alguns moments hagi escrit els meus pensaments.
Hi ha moments que penso "això ho he d'escriure", però quan em poso davant de l'ordinador m'embolico en uns altres assumptes i el que volia dir se me'n va, i quan me'n recordo ja no es novetat o ja se m'ha passat les ànsies de dir-ho.
No se m'ha passat unes paraules que va dir en nostre "estimat" Sr. Rajoy, que davant de la jornada de caça que van protagonitzar, entre altres, un ministre que actualment està totalment "cremat" i un jutge "estrella", va pronunciar: "Esto conlleva a una degeneración democrática", i en canvi davant de les proves de corrupció d'uns elements indesitjables del seu partit, no del partit (o si?), va dir que era una conspiració.
Les paraules parlen per si soles, sort que el personal no es ximple i sap veure el que hi ha darrera de les cortines de fum. Potser es donaran compte d'una vegada que tal com va dir el Sr. Nuñez: "Al soci no se li pot enganyar", que posat en aquesta qüestió seria: "Al poble no se li pot enganyar".
I tal i com diu un article signat per Albert Garrido: "Es deplorable que Garzón i Fernández Bermejo surtin junts de passeig, però la vergonya de veritat és que uns quants - ¿pocs, 37, bastants, molts, un fotimer? - hagin ficat la mà a la caixa"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada