"La consecució d'una gran gesta no és solament gràcies a l'esforç físic i tècnic abocats, si no que també és conseqüència d'haver-ho somiat, i que aquest segon factor és tan important o més que el primer, ja que un bon entrenament i planificació pot fer-te arribar molt lluny, però mai et portarà a un somni impossible. (Walter Bonatti)".

Sheep are not pacifists are cowards (Les ovelles no son pacifistes, son covards).

The only failure is giving up (L’únic fracàs es donar-se per vençut).

L'única forma d'aconseguir l'impossible es creure que es possible.

Només aquells que s'arrisquen anar massa lluny podran saber el lluny on poden arribar.


dimarts, 8 de setembre del 2009

La paràbola de l'àrab que volia llaurar el seu jardí

La paràbola de l'àrab que volia llaurar el seu jardí però no podia per l'edat.
Un vell home àrab vivia en Idaho, des de feia 40 anys. Volia plantar patates en el seu jardí, però llaurar la terra era un treball molt pesat. El seu únic fill, Alí, està estudiant a França.
L'home vell li envia un mail al seu fill explicant-li el problema: "Benvolgut Alí, em sento malament perquè no vaig a poder plantar el meu hort amb les patates aquest any, perquè ja estic molt vell per a llaurar les parcel·les. Si tu estiguessis aquí, tots els meus problemes desapareixerien. Sé que tu llauraries aquesta terra per a mi. Et vol, papà."
Pocs dies després rep un mail del seu fill: "Benvolgut papà, per tot el que més vulguis, no remoguis la terra d'aquest hort perquè aquí és on tinc amagat "allò". Et vol, Alí."
A les 4am del següent matí apareixen la Policia local, agents del FBI, de la CIA i representants del Pentàgon que remouen tot el jardí buscant materials per a construir bombes, àntrax o el que sigui. No troben gens i es van.
Aquest mateix dia, l'home rep altre mail del seu fill.
Benvolgut papa: "Segurament que ara ja podràs plantar les patates. És el millor que vaig poder fer donades les circumstàncies. Et vol, Alí"

1 comentari: