"La consecució d'una gran gesta no és solament gràcies a l'esforç físic i tècnic abocats, si no que també és conseqüència d'haver-ho somiat, i que aquest segon factor és tan important o més que el primer, ja que un bon entrenament i planificació pot fer-te arribar molt lluny, però mai et portarà a un somni impossible. (Walter Bonatti)".

Sheep are not pacifists are cowards (Les ovelles no son pacifistes, son covards).

The only failure is giving up (L’únic fracàs es donar-se per vençut).

L'única forma d'aconseguir l'impossible es creure que es possible.

Només aquells que s'arrisquen anar massa lluny podran saber el lluny on poden arribar.


dilluns, 2 d’agost del 2010

El Erizo

Trobat en el blog de "La casa de bambú Blog", i el reprodueixo aquí per què crec que es important reflexionar sobre la moralitat que ens ensenya per ajudar a la convivència diària.

"Durante la Edad de Hielo, muchos animales perecieron a causa del frío. Los erizos de aquel entonces, que eran mucho mayores de los que hoy en día se pueden observar en el campo, se dieron cuenta del peligro que entrañaban tan bajas temperaturas y acordaron permanecer siempre en grupo, y de esa manera, abrigarse los unos a los otros y protegerse del frío entre sí.
Pero sucedió que sus espinas herían a los congéneres más cercanos, justo a los que más calor ofrecían a su compañero. Por lo tanto decidieron alejarse los unos de los otros, y comenzaron a sufrir los efectos del frío, y a morir congelados.
Así que tuvieron que elegir, o aceptaban las espinas de sus compañeros o desaparecían de la faz de la Tierra. Con sabiduría, decidieron volver a estar juntos. De esa forma aprendieron a convivir con las pequeñas heridas que la relación con un erizo muy cercano podía ocasionar, ya que lo más importante era el calor del otro.
De ese modo pudieron sobrevivir. Se dieron cuenta de que la mejor relación no es aquella que une a individuos perfectos, sino aquella en que cada uno aprende a vivir con los otros, aceptando sus defectos y admirando sus cualidades".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada