"La consecució d'una gran gesta no és solament gràcies a l'esforç físic i tècnic abocats, si no que també és conseqüència d'haver-ho somiat, i que aquest segon factor és tan important o més que el primer, ja que un bon entrenament i planificació pot fer-te arribar molt lluny, però mai et portarà a un somni impossible. (Walter Bonatti)".

Sheep are not pacifists are cowards (Les ovelles no son pacifistes, son covards).

The only failure is giving up (L’únic fracàs es donar-se per vençut).

L'única forma d'aconseguir l'impossible es creure que es possible.

Només aquells que s'arrisquen anar massa lluny podran saber el lluny on poden arribar.


dijous, 19 de maig del 2011

Tal vegada

Copiat i traduït de la pàgina "Yin-Yang", sobre unes dites de "Aristóteles Onassis".

Tal vegada jo envelleixi massa ràpid. Però lluitaré perquè cada dia hagi valgut la pena.
Tal vegada jo sofreixi innombrables desil·lusions en el córrer de la meva vida, però faré que perdin importància davant els gestos d'amor que trobi.
Tal vegada jo no tingui forces per realitzar tots els meus ideals, però mai em consideraré derrotat.
Tal vegada en algun instant jo sofreixi una terrible caiguda, però no em quedaré per molt temps mirant cap al sòl.
Tal vegada un dia el sol deixi de brillar, però llavors m'aniré a banyar sota la pluja.
Tal vegada un dia jo sofreixi alguna injustícia, però mai assumiré el paper de víctima.
Tal vegada jo tingui alguns enemics, però tindré humilitat per acceptar les mans que es estenguin en la meva direcció
Tal vegada una d'aquestes nits fredes, jo vessi moltes llàgrimes, però no m'avergonyiré per aquest gest.
Tal vegada sigui enganyat innombrables vegades, però no deixaré de creure que en algun lloc algú mereix la meva confiança.
Tal vegada amb el temps jo percebi que vaig cometre grans errors, però no desistiré a continuar el meu camí, després de corregir-los.
Tal vegada amb el córrer dels anys jo perdi grans amistats, però aprendré que mai perdré a qui és realment el meu veritable amic.
Tal vegada algunes persones em desitgin un mal, però continuaré plantant la llavor de la fraternitat per on jo passi.
Tal vegada jo quedi trist en concloure que no aconsegueixo seguir el ritme de la música, però llavors, tractaré que la música segueixi el compàs dels meus passos.
Tal vegada jo mai aconsegueixi entendre l'univers, però aprendré a dissenyar un, encara que només sigui dins del meu cor.
Tal vegada avui jo em senti feble, però demà recomençaré de nou, encara que sigui de manera diferent.
Tal vegada jo no aprengui totes les lliçons necessàries, però tindré la consciència que els veritables ensenyaments ja estan gravades en la meva ànima.
Tal vegada jo em deprimeixi per no ser capaç de saber la lletra d'aquella música, però quedaré feliç amb les altres capacitats que posseeixo.
Tal vegada la voluntat d'abandonar tot es torni la meva companya, però en comptes de fugir, correré darrera d'allò que anhel.
Tal vegada jo no tingui motius per a grans celebracions, però no em deixaré d'alegrar amb les petites conquestes.
Tal vegada jo no sigui exactament qui m'agradaria ser, però passaré a admirar a qui sóc.
Perquè al final sabré que, malgrat els meus defectes, sóc capaç de construir una vida millor.
I si encara no em vaig convèncer d'això, és perquè com diu aquella dita: “Encara no arriba la fi”.
Perquè al final no hi haurà cap “Tal vegada”, i sí la certesa, que la meva vida va valer la pena i que jo vaig fer el millor que vaig poder.

0000000000

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada