"La consecució d'una gran gesta no és solament gràcies a l'esforç físic i tècnic abocats, si no que també és conseqüència d'haver-ho somiat, i que aquest segon factor és tan important o més que el primer, ja que un bon entrenament i planificació pot fer-te arribar molt lluny, però mai et portarà a un somni impossible. (Walter Bonatti)".

Sheep are not pacifists are cowards (Les ovelles no son pacifistes, son covards).

The only failure is giving up (L’únic fracàs es donar-se per vençut).

L'única forma d'aconseguir l'impossible es creure que es possible.

Només aquells que s'arrisquen anar massa lluny podran saber el lluny on poden arribar.


divendres, 29 de març del 2013

Maleïts "spams"

Des d'un temps ençà no paren de posar-me "spams" als comentaris de les meves entrades, pel que m'he vist obligat a fer que hagi de moderar les anotacions. Jo tenia que tothom pogués fer comentaris al lliure albir, però m'he cansat de anar esborrant-los, i encara sort que tinc posar que de totes les entrades als comentaris se m'envii un mail i així m'he anat assabentat, i a més, que la majoria, no tots, dels comentaris de "sexe" Google mels esborri i els envii a una carpeta de "Correu brossa".
Si així no funciona hauré de posar més limitacions als comentaris, fet que em sabrà molt de greu.

2 comentaris:

  1. a mi m'agradava comentar les teues entrades només perquè no calia deixar.se la vista en la contrasenya..

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es una pena i no volia arribar a fer-ho, però les circumstancies m'han obligat.
      Ara no m'assabento quan em posen comentaris, he de mirar a la configuració per arranjar-ho.

      Elimina