dijous, 14 de novembre del 2013

Viatge a Vietnam, Cambodja i Bangkok. Dies 12 i 13

Dia 13 de novembre del 2013. Bangkok

Lumphini Hall - Estatua del King Mongkutklao

Avui ens hem aixecat bastant tard, anem a esmorzar, com sempre es a base de buffet lliure, on ens aprofitem una mica ja que avui es dia completament lliure i pensem que ja veurem si dinem. Agafem un taxi, jo em pensava que era els recomanats, un Taximeter, però es un dels que has de fer preu, hi com no el trobo car, potser ho es, l'agafem, indicant-li que ens porti al Lumphini Park, ell intenta convèncer-nos de deixar-nos a un lloc per fer “shopping” però com ens mostrem inflexibles ens deixa a l'entrada del parc. Visitant-ho ens comença a ploviscar, pel que busquem una sortida i anem a agafar l'Sky Train, i ens anem fins a l'última parada, on baixem per anar a unes grans superfícies. En principi busquem les galeries d'ahir però no les trobem, i ens quedem en les més a prop, on comprem uns quants records, aprofitem per dinar, la veritat no massa bé, però ens traiem el mal gust fotent-nos unes plàteres de gelat que costa més que el dinar. Tornem cap l'hotel amb l'Sky Train, ara ja es hora punta i va molt ple, però no errem, ni la direcció ni on baixar ni el camí a peu cap l'hotel.
Preparem les maletes ja que entre deu i onze de la nit ens vindran a buscar per portar-nos a l'aeroport. Baixem a les deu i mitja, entrego les claus a recepció i a la recepcionista l'he d'explicar que som conscients que tenim l'habitació pagada fins demà a les 12, però que l'havíem llogat tot sabem que la deixàvem avui a la nit. Al final ens entenem, s'ofereix a trucar-nos un taxi, però no cal ja que ens ha de venir a buscar un guia i un xòfer, fet que succeeix a dos quarts d'onze.
Ens portem a l'aeroport, fem el chek-in, l'embarcament, passar la duana, el control de seguretat, el de passaports, o sigui tot el que toca, i el

i dia 14 de novembre, viatge cap a Barcelona, amb transbord a Doha

Sortim cap a Doha, transbord d'avions amb tres hores d'espera. Arribem a la terminal 1 de Barcelona, paguem l'aparcament i cap a casa, on arribem molt cansats.

Una experiència molt maca i per a mi, molt enriquidora de la que no m'importaria poder repetir.

Dia 2 i 3 de novembre. Barcelona a Hanoi, passant per Doha. Crònica.
Dia 4 de novembre. Visita a Hanoi. Crònica - Fotografies
Dia 5 de novembre. De Hanoi  a la Badia de Halong. Crònica - Fotografies
Dia 6 de novembre. De la Badia de Halong a Ho Chi Minh. Crònica - Fotografies
Dia 7 de novembre. Visita als túnels de Cu Chi i Ho Chi Minh. Crònica - Fotografies
Dia 8 de novembre. Visita desembocadura del Mekong i viatge a Cambodja (Siam Reap). Crònica - Fotografies
Dia 9 de novembre. Visita a Angkor Thom i Angkor Wat. Crònica - Fotografies
Dia 10 de novembre. Visita a Angkor Thom (Conjunt de Preah Khan)Crònica - Fotografies
Dia 11 de novembre. Visita al conjunt Rolous Group i viatge a Bangkok. Crònica - Fotografies
Dia 12 de novembre. Visita al Temple Wat Traimit, al Gran Palacio (Palau Reial) i al Temple de Wat Pho. Crònica - Fotografies
Dia 13 de novembre. Dia lliure per Bangkok i tornada cap a casa . Crònica - Fotografies
Dia 14 de novembre. Arribada a casa.