"La consecució d'una gran gesta no és solament gràcies a l'esforç físic i tècnic abocats, si no que també és conseqüència d'haver-ho somiat, i que aquest segon factor és tan important o més que el primer, ja que un bon entrenament i planificació pot fer-te arribar molt lluny, però mai et portarà a un somni impossible. (Walter Bonatti)".

Sheep are not pacifists are cowards (Les ovelles no son pacifistes, son covards).

The only failure is giving up (L’únic fracàs es donar-se per vençut).

L'única forma d'aconseguir l'impossible es creure que es possible.

Només aquells que s'arrisquen anar massa lluny podran saber el lluny on poden arribar.


dilluns, 20 de juny del 2016

21 frases de Muhammad Ali tan dures com els seus cops


Copiat i traduït de la pàgina web de "HEIDEALIST.ES"

1. Classius Clay és el nom d'un esclau. No ho vaig escollir. No ho volia. Jo sóc Mohammad Ali, un home lliure.
2. Aquell que no és prou valent com per prendre riscos no aconseguirà gens en la vida.
3. Flota com una papallona; pica com una abella. No pots copejar amb les mans el que els teus ulls no poden veure.
4. Impossible és solament una paraula que utilitzen els febles que troben més fàcil viure al món que els han atès que explorar el poder que tenen per canviar-ho. Impossible no és un fet. És una 
opinió. Impossible no és una declaració. És un desafiament. Impossible és potencial. Impossible és temporal. Gens és impossible.
5. Els campions no es fan en els gimnasos. Els campions estan fets d'alguna cosa que tenen molt endins d'ells – el desig, un somni i una visió.
6. Vaig odiar cada minut d'entrenament, però no parava de repetir-me: "No renunciïs, sofreix ara i viu la resta de la teva vida com un campió".
7. Jo sé a on vaig i sé la veritat. I no té per què ser el que tu vols que sigui. Sóc lliure de ser el que vull.
8. No expliquis els dies, fes que els dies expliquin.
9. Jo no divideixo al món entre homes modests i arrogants. Divideixo al món entre els homes que menteixen i els que diuen la veritat.
10. Quan tens raó, ningú ho recorda; quan estàs equivocat, ningú ho oblida.
11. L'amistat no és alguna cosa que s'aprengui a l'escola. Però si no has après el significat de l'amistat, és que no has après res.
12. Sóc el més gran, ho vaig dir fins i tot abans de saber que anava a ser-ho. Però vaig imaginar que si ho deia prou, convenceria al món que realment ho era.
13. De petit li demanava al meu germà Rudy que em llancés pedres. Així és com aprenia els meus moviments, esquivant cops de pedrades.
14. No és arrogància quan pots sostenir allò que vas dir.
15. Un home que veu el món als 50 igual que als 20 ha perdut 30 anys de vida.
16. Només un home que sap el que se sent en ser derrotat pot arribar fins al fons de la seva ànima i treure el que li queda d'energia per guanyar un combat que està igualat.
17. Hauria d'estar en un segell. És l'única forma en la qual em poden pegar.
18. No explico tots els abdominals que faig. Jo sol compte quan comencen a doldre-me. Per que aquests són els que realment expliquen. Els que em fan ser el campió que sóc.
19. A casa sóc un bon tipus, però no vull que el món ho sàpiga. He descobert que la gent humil no arriba molt lluny.
20. El silenci és or quan no es pot trobar una bona resposta.
21. Servir a uns altres és el lloguer que s'ha de pagar per una habitació a la Terra.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada